
Yrd. Doç. Dr. SEVİLAY ÖREN
İletişim Fakültesi
E-posta
soren@ciu.edu.tr
Telefon numarası
+90 392 671 11 11
Dahili
2322
Ofis No.
CU120
Diğer bilgiler
Öz geçmiş
Öğrenim Durumu
- Cyprus International University -Communication and Media Studies (Doktora, 2015)
- Gazi Üniversitesi -Radio, Television and Cinema (Yüksek Lisans, 2005)
- Eastern Mediterranean University -Radio, Television and Film Studies (Lisans, 2001)
Yayınlar
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler
- Ören, S., Seçim, H. (2022). Siyasal İletişimde Sosyal Medyanın Yeni Kullanım Alanları ve Biçimleri: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) 2020 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Örneği. İ. Karlı, Z. B., Dondurucu, T. Yazıcı, ed., Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim. Türkiye: Literatürk Academia - 2022
Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities)
- Arslan, S. (2018). Effects of Social Media Usage on Academic Performance of undergrad Students. Revista de Cercetare si Interventie Sociala, 63, 329-345. - 2018
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
- Arslan, S. Kamu kurum ve kuruluşlarının halkla ilişkiler faaliyetlerinde websitesi ve twitter kullanımları: KKTC Cumhurbaşkanlığı örneği. 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2017). 20-23.09.2017. Istanbul, Türkiye. - 2017
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
- Arslan, S. ve Seçim, H., 2015. Siyasal bilgilenme ve çift-yönlü siyasal iletişim bağlamında KKTC'de sosyal medyanın demokrasi açısından önemi. Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi. 15/1 Yaz, 145-162. - 2015
- Arslan S., ve Seçim H., 2015. Bir siyasal iletişim aracı olarak facebook'un seçmenlerin oy verme kararı üzerindeki etkileri: KKTC 2013 Milletvekilliği Erken Genel Seçimleri örneği. Folklor ve Edebiyat. 2015/4, - 2015
Yönetilen Tezler
Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri
- Emmanuel Chukwudi Nwachukwu, An Analysis of Digital News Coverage during the COVID-19 Pandemic in Nigeria - 2023
- Rabia Çakmak, COVID-19 Pandemi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Motivasyonları - 2023
- Çağkan Kabataş, Yeni Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı ve Seçmen Tercihleri Üzerindeki Etkileri: 2020 KKTC Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneği - 2022
- Oluwayemisi Abimbola Fapohunda, Beliefs, Attitudes and Behaviours of Young Consumers Toward Social Media Advertising - 2022
- Ahmet Kaleci, Sosyal Medyanın İç Mekan Tasarım Sürecinde Tüketicilerin Tercihleri ve Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri - 2022
- Lukmon Adedayo Fasasi, "Effect Of Social Media On Political Campaign And Political Participation During The Elections In Nigeria - 2022
- Francısca Nkiru Nlebedim, Digital Identity and SelfPresentation in Everyday Life on Instagram - 2021
- Adebimpe Beatrice Adeniyi, Social Media Usage And Motivations Of University Students : An Analysis in the Framework of Uses And Gratifications Approach - 2021
- Reward Oghenekevwe IMENE, Media Ownership and News Coverage: The Case of 2019 General Election in Nigeria, CIU Institute of Graduate Studies and Research, İletişim ve Medya Çalışmaları, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2020. - 2020
- Omone Jane Idornigie, The Effects of Social Media Advertisement on Attitude Towards Brand - 2020
- Campbell Eluonye AGOH, Use of Social Media in Small and Medium Sized Enterprises (SMEs): The Evidence from North Nicosia, Cyprus, İletişim ve Medya Çalışmaları, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2019. - 2019
- Helen Nzubechi Obasi, The Influence of Social Networking Sites on Interpersonal Communication and Self Disclosure, İletişim ve Medya Çalışmaları, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2019. - 2019
- Tariro Zvingowaniseithe, The Role and Importance of ICT Usage in Intra-Organizational Communication, İletişim ve Medya Çalışmaları, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2018. - 2018
- Hüseyin Öksüzoğulları, Social Media Use of Municipalities as a Public Relations Tool: A Research on TRNC Municipalities, İletişim ve Medya Çalışmaları, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2018. - 2018
- Edith Ifeoma Ajah, The Role and Importance of Product Packaging on undergrad Students Purchasing Decision, İletişim ve Medya Çalışmaları, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2018. - 2018
- Ammar Al Sheyyab, The Effects of Social Media Advertising on Buying Behavior of University Students, İletişim ve Medya Çalışmaları, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2017. - 2017
Çalışma Alanları
- Siyasal İletişim
- Yeni Medya
- Dijital Medya ve İletişim
İdari Görevler
- Meslek Yüksekokulu, Radyo ve Televizyon Programcılığı Program Başkanı
- İletişim Fakültesi, Radyo ve Televizyon Bölümü Bölüm Başkanı Vekili
- Radyo, Televizyon ve Sinema Bölüm Başkanı
- İletişim Fakültesi Fakülte Kurulu Üyesi