Öğrenci Ombudsmanlığı

Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Öğrenci Ombudsmanlığı Yönergesi yürürlüğe girmiş ve öğrenci bilgi sistemi (SIS) üzerinden öğrencilerimizle paylaşılmıştır. Bu sayede; öğrencilerin kampüs içerisinde yaşadığı veya üniversite ile ilgili, gerekli tüm mevzuat, uygulama ve prosedürleri takip etmelerine rağmen hak kaybına uğradığına inandığı sıkıntılarla ilgili veya hak kaybına uğramalarına yol açan ve/veya memnuniyetlerini olumsuz yönde etkileyen yürürlükteki mevzuat, kural, uygulama ve prosedürlerle ilgili başvurularını dikkate alarak çözüm üretilmesi için Üniversite yönetimi ile öğrenciler arasında köprü vazifesi görecek, öğrencilerin haklarını eksiksiz kullanabilmelerine yardımcı olacak ve çağdaş bir eğitim ile öğretim sürecinden yararlanmalarını sağlayacak bir yapı oluşturulmuştur. 

Bu kapsamda Öğrenci Ombudsmanlığı görevini yürütmek üzere Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Prof.Dr. Ömer Özkan görevlendirilmiştir.

Üniversite içerisinde yaşadığınız problemleriniz ile ilgili danışman hocanız, Bölüm Başkanınız, Fakülte Dekanınız veya Yüksekokul/Enstitü Müdürünüz, Öğrenci Gelişim ve Danışma Müdürünüz ve Rektör Yardımcınız ile görüşmenize rağmen mevcut mevzuat kapsamında çözüm yolu bulamadığınız durumlarda Öğrenci Ombudsmanı ile student-ombudsman@ciu.edu.tr e-posta adresini kullanarak iletişime geçebilirsiniz. Öğrenci Ombusdmanınız en kısa süre içerisinde sizlere dönüş yapacaktır.