• UKÜ Online

Öğrenci Danışma Koordinatörlüğü

HAKKINDA

Öğrenci ve idare arasında iletişimi sağlayan, öğrencilerin her türlü sorunlarının çözüme ulaşması yönünde takibini yapan bir birimdir. Öğrenci merkezli olarak çalışır. Tüm posta ve yabancı öğrencilerimiz için muhaceret işlemleri bu birim tarafından yürütülür.

Muhaceret İşlemleri:

Muhaceret işlemi TC ve yabancı uyruklu tüm öğrenciler için gereklidir. Daha fazla bilgi almak isterseniz Muhaceret Masasını veya Öğrenci Danışma Koordinatörlüğü’nü ziyaret edebilirsiniz.

Muhaceret İşlemleri Nerede Yapılır?

Muhaceret işlemleri, Öğrenci İşleri binasında girişte bulunan masada yürütülmekte ve takibi yapılmaktadır.

İlk kez muhaceret yapacak olan öğrenciler için gerekli olan belgeler;

  1. Passaport
  2. 2 tane 13,50 TL'lik damga pulu. (Yükseklisans öğrencileri 3 tane 13,50 TL'lik pul almalıdır.)
  3. Oturma izni ödeme makbuzu
  4. Polis giriş çıkış belgesi
  5. 1 adet passaport vesikalık fotograf
  6. Türkçe aktif öğrenci belgesi (Kayıt ofisinden alınabilir)
  7. Passaport veri sayfasının fotokopisi
  8. Sağlık raporu (Kapalı, mühürlü ve imzalı zarfta teslim edilmeli)
  9. Muhaceret formu (diğer belgeleri ibraz ederken, Öğrenci İşlerinde doldurulacaktır.)

Muhaceretini yenilemek isteyen öğrenciler için gerekli olan belgeler;

  1. Passaport
  2. 2 tane 13.50 TL'lik damga pulu. (Yükseklisans öğrencileri 3 tane 13,50 TL'lik pul almalıdır.)
  3. Polis giriş çıkış belgesi
  4. 1 adet passaport vesikalık fotograf
  5. Türkçe aktif öğrenci belgesi (Kayıt ofisinden alınabilir)
  6. Passaportun veri sayfasının fotokopisi
  7. Muhaceret formu (diğer belgeleri ibraz ederken, Öğrenci İşlerinde doldurulacaktır.)

 

Çalışma saatleri:

Yabancı öğrenciler hafta içi 8:30-12:00 saatleri arasında muhaceret için gerekli olan evraklarını teslim edebilirler.

Hafta içi 14:00-16:00 saatleri arasında ise muhaceret işlemi tamamlanmış olan pasaportlarını teslim alabilmektedirler.

Posta Servisi:

Öğrenciler okulumuza gelen postalarını Öğrenci İşleri binasında girişte bulunan posta işlemlerinin yürütüldüğü masadan temin edebilirler.

Hafta içi 14:00-16:30 saatleri arasında gelen postalar imza karşılığı dağıtılır.

Posta Adresi:

Telefon Numarası

İsim-Soyisim

Uluslararası Ofis, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi

Haspolat, Lefkosa

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti,

Mersin 10 Türkiye

 

Dilekçeler:

SIS’iniz üzerinden paylaştığınız dilekçeler Öğrenci Danışma Koordinatörlüğü’ne ulaşmakta ve titizlikle incelenerek gerekli birimlere en kısa zamanda aktarılmaktadır. SIS’ten Öğrenci Danışmanlığı’nı seçerek bize problemlerinizi, isteklerinizi ve önerilerinizi bildirebilirsiniz. Sabah 8:00-12:00 ve 14:00-16:00 saatleri arasında yüz yüze de ziyaret ederek istek ve önerilerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Online dilekçe nasıl yazılır?

  1. https://sis.ciu.edu.tr adresi üzerinden öğrenci numaranız ve şifrenizi yazarak sisteme giriş yapınız.
  2. Sağ üst köşedeki sekmeye tıkladıktan sonra açılan sekmelerden ‘’Öğrenci’’ye tıklayınız.
  3. Karşınıza çıkan alt başlıklarda ‘’Dilekçe’’ sekmesini bulabilirsiniz.
  4. Dilekçe konunuzu seçerek dilekçenizi yazabilirsiniz.
  5. Eklemek istediğiniz dosyaları ‘’Dosya Seç’’ kısmından ekleyerek gönderebilirsiniz.
  6. Dilekçenizin cevabı yine ‘’CIU-SIS’’ üzerinden size gönderilecektir. 
  7. Dilekçenize verilecek cevap süreci, birimlerden toplanacak gerekli bilgilere bağlıdır. 48 saati geçmesi durumunda ofisimize şahsen veya telefoniyen de başvuruda bulunabilirsiniz.

İletişim

Öğrenci Danışma Koordinatörlüğü

Öğrenci İşleri

99258, Lefkoşa/Kuzey Kıbrıs

Mersin 10, Turkey

Tel: +90 392 671 1111 (dahili 2035/2075)

 

Son güncelleme: 07-09-2018