• UKÜ Online
Haberler

You are here

Haberler

UKÜ’de “Dijital Pazarlama ve Geleceği“ Konuşuldu

Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (UKÜ) Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi (ÖGDM) bünyesinde bulunan Sosyal Aktiviteler Koordinatörlüğü’ne bağlı Bilgisayar Bilimleri Kulübü tarafından öğrencilere yönelik “Dijital Pazarlama ve Geleceği“ adlı konferans düzenlendi.

Etkinliğin amacının öğrencilerin satış ve pazarlama bilgisini geliştirmek olduğunu belirten Bilgisayar Bilimleri Kulüp Başkanı Emre Tüfekçi, bunun yanı sıra pazarlamanın yalnızca dükkanlardan ibaret olmadığını ve online bir şekilde de yapılabildiğine dikkat çekmek istediklerini aktardı. Tüfekçi, öğrencilerin bu etkinlikle hem bölümlerini tanıma fırsatı yakalayacaklarını hem de kendilerini tanıma fırsatı bulacaklarını kaydetti.

Tüzünkan: “Analitik düşünme becerisini dijital market alanlarında kullanmayı öğrenmek”

Etkinlikte konuşmacı olarak yer alan web sitesi tasarım ve geliştirme, dijital iletişim şirketi Innovia Digital’in Direktörü Ali Tüzünkan, bilgisayar mühendisliğinin sadece programcılık olmadığını vurgulayarak, esas önemli olanın analitik düşünme becerisini dijital market alanlarında kullanmayı öğrenmek olduğunu ifade etti. Ali Tüzünkan, dijital markette anlatılmak istenenin aslında, “Rakamlar arasındaki ilişkiyi okuyup, anlama becerisi” ile alakalı olduğunu da vurguladı. Tüzünkan, “Bu beceri normal bir kitap okumaya ve anlamaya benzer. Bunun aşamalarını kısaca örneklerle anlatmaya çalıştım, çünkü rakamları okuma becerisinin dijital pazarlamada çok avantajı var” dedi.

UKÜ Çevik Uraz Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte, Mühendislik Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Kamil Yurtkan, Bilgisayar Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Devrim Seral, bölüm öğretim elemanları ve öğrencilerinin katılımı oldukça fazlaydı.

Etkinlik sonunda UKÜ Mühendislik Fakültesi öğrencisi ve Bilgisayar Bilimleri Kulüp Başkanı Emre Tüfekçi, Innovia Digital’in Direktörü Ali Tüzünkan’a teşekkür belgesi takdim etti.

Son güncelleme: 18-12-2017