• UKÜ Online
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

Program Öğretim Amaçları

Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü:

PÖA1: Reklamcılık ve halkla İlişkiler alanlarında yeterli bilgi, beceri ve donanım kazanmış,
PÖA2: Reklam ve halkla ilişkiler kampanyaları tasarlayıp, uygulayabilen,
PÖA3: Yeniliklere açık ve yaratıcı özellikleri gelişmiş,
PÖA4: Sorunlar karşısında yapıcı çözüm önerileri üretebilen,
PÖA5: Eleştirel bakış açısına sahip,
PÖA6: Reklamcılık ve halkla ilişkiler alanlarında araştırma yöntemlerini bilen,
PÖA7: Yeni medya ve iletişim teknolojilerini kullanabilen, reklamcılık ve halkla ilişkiler alanlarında bilgisayar programlarını (en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde) kullanma becerisine sahip,
PÖA8: Yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip,
PÖA9: Yaşadığı topluma ve dünyaya karşı sosyal sorumluluklarının bilincinde olan,
PÖA10: İngilizce diline Avrupa Dil Portfolyosu B1 Genel Düzeyinde vakıf mezunlar yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
PÖA11: Etik ve mesleki etik ilkelerine uygun davranma ve sorumluluk bilincinde olan,
PÖA12: İş sağlığı ve güvenliği konularında alanıyla ilgili bilgileri  kullanabilen mezunlar yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
 

Son güncelleme: 05-12-2018