• UKÜ Online
Akademik

You are here

Dijital Medya ve Pazarlama

Dijital Medya ve Pazarlama okumak istiyorum çünkü………

Teknolojinin her geçen gün daha fazla hayatımıza dahil olduğu bu zamanda, hem medya hemde pazarlama yönetimi ile ilgili temel bilgilere sahip olup bunları dijital alanda uygulayabilecek yetkinliğe erişebilmek ve iş hayatına avantajla başlayabilmek için bu bölümü seçiyorum.

Eğitim İçeriği

4 yıllık müfredat dahilinde öğrencilerin hem teorik hem de pratik yönde bilgi ve becerilerini geliştirmeleri hedeflenmektedir. İlk iki dönemde temel iletişim, medya ve pazarlama derslerinin yanı sıra, bilgi teknolojileri, İngilizce ve ekonomi ile ilgili dersleri alacak olan öğrencilere, 3. dönemden başlayarak odak noktası dijital medya ve dijital pazarlama olan dersler verilecektir. 4. dönemden itibaren ise, sunulan seçmeli dersler sayesinde öğrencilerin uzmanlaşmak istedikleri alanla ilgili farklı ek dersler alabilme şansları olacaktır.

Kariyer olanakları nelerdir?

Günümüzde dijital medya hayatımızın her alanında olduğu gibi eğitim alanında da rağbet görmeye başlamıştır. Dijital medyanın kullanım alanının genişlemesi sonucunda e-ticaret, e-pazarlama gibi yeni kavramlar ortaya çıkmıştır. Buna bağlı olarak birçok sektörde çalışmak isteyen bireylerin eğitimlerinin de bu yönde olması beklenmektedir. Bu noktada eğitimli insan gücüne ihtiyaç duyulmaya başlanmıştır. Dijital medyanın kullanım alanları çok genişlemiştir. Ticaretin her alanında kullanılmaya başlanmıştır. Bu gelişmeler ışığında eğitimli insan gücüne ve bu alanda eğitimli insan gücünü yetiştirebilecek akademisyenlere ihtiyaç vardır. Bu bölümden mezun olan kişiler, medya ve pazarlama sektörünün değişik alanlarında kendilerine rahatça iş bulabileceklerdir. Ayrıca bu alanda yüksek lisans ve doktora yapabilmeleri için gereken altyapıyı almış olacaklardır.

Akademik Program